Joost in zijn aanvoerdersrol als accountmanager

Joost Geluk Accountmanager

Joost Geluk

Accountmanager

Accountmanager bij OAZ

Sinds 1 januari 2020 ben ik bij OAZ in dienst als Accountmanager. Ondanks de gekke tijd van de intelligente lockdown, die hopelijk bijna achter ons ligt, zijn er al zo’n 25 klanten naar mij overgedragen en kan ik mijn vak met veel enthousiasme uitvoeren.

Accountmanagement vanuit de inhoud

Voordat ik bij OAZ aan de slag ging was ik verzuim- en sociale zekerheid specialist bij een inkomensverzekeraar. Mijn kennis van onze pijlers Instroom en Sociale Zekerheid was bij de start daardoor al goed op orde. De eerste maanden was het voor mij daarom vooral zaak om de opleidingssubsidies beter te leren kennen. Wel zo handig, want bij OAZ mag je ook als accountmanager flink over de inhoud van onze dienstverlening sparren met de klanten. Dat maakt het werk als accountmanager ook zo leuk; je kunt daadwerkelijk met de klant onderzoeken waar de meerwaarde van OAZ zit voor de specifieke regelingen. En zijn er nieuwe regelingen in aantocht? Dan staan we direct in de startblokken om onze klanten te informeren wat die voor hen kunnen betekenen.

Aanvoerdersrol

Door de verschillende pijlers kan een klant behoorlijk wat contactpersonen hebben binnen OAZ. Het is dan ook erg belangrijk om duidelijke communicatielijnen te hebben. Als accountmanager heb ik binnen het ‘klantteam’ een aanvoerdersrol. Vanuit deze aanvoerdersrol zorg ik ervoor dat de communicatie naar de klant wordt gestroomlijnd, maar ook dat al mijn collega’s op de hoogte zijn van de ontwikkelingen bij de klant.

Vanuit mijn functie bij OAZ spreek ik de hele dag met mensen. Van contactpersonen bij een organisatie die zijn toegewezen aan mijn klantenportefeuille, tot aan mijn collega’s bij OAZ met wie ik samenwerk aan een optimale uitvoering van de overeengekomen dienstverlening.

Joost Geluk

Als Accountmanager zet ik mij, samen met mijn collega’s, in om met de klant mooie resultaten te realiseren, iets waar ik zelf erg enthousiast van word en waar ik veel energie uit haal. Door dit enthousiasme te delen hoop ik mooie en langdurige relaties op te bouwen met klanten en daar positieve resultaten in te vinden.

Scroll to top